Underbara ungar =0)

Sicken grabb man har =) Han e för söt, när han vill=) Jag och Ellioth har lagar middag tillsammans, jag delade och Ellioth la potatsisarna på plåten... Han är iklädd sitt nya förrkläde inköpt på IKEA. "Vänta mamma, jag gör. Ska bara häta det nya..." Han skuttade ner från stolen och ut i hallen för att hämta sitt förrkläde... Han var mäkta stolt där han stod på stolen.

         


Så här lycklig kan man bli när man precis hivat ner kameran på golvet från bordet... Låånga armar har man när man e bäbis...



Hon bara asflabbade... Hur roligt som helst! Mamman tyckte inte alls att det var såå roligt, tur att den inte gick söner!

Härom dagen satt Lovis i soffan men det räckte inte till för damen... Hon ville ju stå upp hon med så hon drog sig upp och 1 2 3 så stod hon upp jämte Ellioth i soffan och tittade ut hur lycklig som helst!  Lovis är en mycket enveten unge... Hon kommer aldrig att ge med sig...




Sötisar!




Åh där är en fönsterbräda, den kan man dra i =)




Ah, där e mammas kamera (den e mycket spännande) Kan man ta den, kanske smaka bara lite =)

Hon är en försekommen liten tjej och nyfiken som tusan så jag känner på mig att det kommer att gå fort, allt kommer att gå fort... Undrans vem hon brås på, kan det vara mamman??? Allt ska helst hänt igår... Kommer Lovis vara likadan?? Roger e med väldans envis, imulsiv (jag med) Oj oj oj hur ska detta sluta???

Nehe nu ska jag ta hand om min gubbes fötter... har fixat ett fotbad till honom, han har megasprickor... Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0