Ellioth själv på dagis!!

Idag har min prins vart på dagis alldeles själv... Idag blev det lämning och det gick faktiskt mycket bra =) När jag frågade hur han haft det berättade han att han hade lekt en massa med Söderberg... och ätit mycket mat mamma". Känns så himla gött!! Tänk att han vart så lessen innan sommaren och så funkar det så bra nu... vist det e bara första dagen men det är en bra känsla i alla fall =) Man ska ju leva på det som E BRA!!!

Idag har det var fullt ös hela dagen... lämnade Ellioth, gick runt strängen med Nett, åkte till stan o kollade fäljar, köpte kalsonger till minimannen sen tog vi en svänga på Hajen oxå... Hungriga som tusan var vi så det blev mackor och kaffe... Lovis fick för första gången äta kallops!! Hm lite skumt men det gick faktiskt mycket bra!! Mamma tyckte att det var himla roligt...



"Hm vad e det jag får nu då?? " Vilken underbar min man kan göra...


Carro, Emil o Amanda och vi gick och hämtade Emma och Ellioth =) Sen vart det lek på lekplatsen här utanför, Sofie och Herman kom förbi de med och tog en kopp kaffe. BArnen var trötta, keliga, kivades, röjde som tusan och jag var dödstrött med... Sen var jag dödshungrig så det enda som fanns i huvudet var MAT!! Fisk och äggsås blev det och det blev såå himla gött... det blir det absolut fler gånger!!! Efter maten blev det badet för Ellioth så han är färdig ocg fixad inför en ny dag på dagis imorgon =) Jag och Lovis åkte in till stan med Jen för att inhansla en ny vagn till Milo =) Den vart jättefin! En Emmaljunga Scooter svart av årets model... Kommer han att gilla! Lovis vart inte på sitt bästa humör, ville helst inte sitta i bilen mer, bara vara upp o leka... Jag och Jen hade planerat att äta GLASS! Men inget varet uppe så det blev lösgodis på Hajen.... nu mår man som man förtjänar... ILLA!!

Hemma igen vart det pyjamas och mys på golvet... Nu dröjjer det inte länge innan vi inte har Lovis alls där vi la na....



Det kryps snart...








Underbara unge, hur söt får man lov att vara?? Hittade brossans napp under tv-bänken... den e lite rolig, stor men god att bita på... 

Nu gosar vi i soffan och snart blir det sängen... Lite trött e man o man ska ju upp imorgon, Ellioth ska ju iväg o jag ska till Jeanette o Wilda innan vi ska vidare till föräldragrupp på bibblan... sen e det vaccination för Lovis, vägning på viktväktarna på kvällen så i morgin e det verkligen full rulle... Men det ska bli roligt!! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihihi, sicken glad liten sötnos :-)

2010-09-07 @ 20:36:33
Postat av: jan

Morfars ögonsten

2010-09-07 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0