Mallorca here we come =)

Min blogg e helt muppig!!! Fattar inte vad som e fel!!! Kan inte skriva som vanligt... Måste ändra redigerare, fattar inte varför... Har snurrat runt i hela bloggen, inställningar och överallt... Roger har ändrat webbläsare, men undrans om det verkligen kan ha med det hela att göra... Känns skit irriterande, kan inte sätta in bilder eller ändra texten.. =( Purken!!

Men nu till något mycket skojjigare =) Idag har vi äntligen beställt en resa till Mallorca =) Nu e det liksom verklighet!! Ska bli såå skönt att komma iväg hela familjen och mormor & morfar! Två hela veckor ska vi vara iväg!! Nu gäller det att spara, spara pch spara... Nu gäller det att prioritera... Hejje jösses vad det låter bra... Men man får bara tänka på hur gött vi ska ha de!!

Har vart full rulle idag med som alla andra dagar... Fattar inte hur man får det att gå ihop alltid. Idag har tvättkorgen krymt... Jag har nog tvättat fem maskiner, den har gått hela dagen... Sen har det lagats kålpudding i ett rasande tempo... In i duschen och mormor kom, samtidigt som Kenneth och Roffe... Blev lite mycket på en gång. Sen kollade vi lite på ving, fritidsresor och jämförde. Ving vann med hästlängder både i hotell och pris... Tjejen på resia vart jätte trevlig och det var fixat på ett kick!! Så den 20 maj åker vi! Efter stan blev det en kaffe hos Nett innan mormor &morfar kom ut och vi åt tacos tillsammans =) Mums! Trötta åkte mormor & morfar hem och jag skulle ut med en ännig hund... Men då vart det något vajsing med en pappa och en liten Ellioth som hoppade vi datorn så han fick inte vara med... (samtidigt pratar jag med Carro på telefon)Han kommer lessen till mig och ska krypa upp i mitt knä samtidigt e han asförbannad, lessen och biter mig i överarmen... Åh va det gjorde megaont och jag skäller till på han så Carro stackarn blev la nästan döv... Då springer han i väg ut i hallaen och skriker öronbedövande "förgrymmande unge" Undrans vilken film han kollar mest på just nu... Kan det vara Emil... Hm han e riktigt arg så det e bara attlägga på med Carro ( vi får höras imorgon)... Sen får jag ta Ellioth... Han e jätte lessen, arg och alldeles förtvivlad... Stackars liten! Min arm blöder och han blir jätte lessen och säger förlåt tusen gånger och börjar nästan hyperventilera igen... Nu har det hännt flera gånger och jag tycker dete såå obehagligt! Tycker såå synd om honom och jag ser att det e verkligen på allvar, han jävlas inte! Men jag sitter och kramar honom hårt, länge och vaggar honom tills han e lugn. Zelma väntar inte såå tålmodigt... Stoppar om Ellioth och lämnar en ganska lessen Lovis och en ganska frustrerad pappa... Men hunden måste ut... jag går snabbt runt bransstationen och kommer hem till en Ellioth som e som en visp och en gnällig Lovis... Jaha det kunde jag ju väntat... Men vi gjorde lite popcorn och kollade på IDOL!! Nu sover båda två i sina sängar och det verkar vara lugnt nu i alla fall... Hoppas han kan sova inatt utan mardrömmar! Kännerigen denna underbara trottsålder från en liten storebror som var vilding när han var liten med ett humör av en annan värld... Hm den världen har Ellioth med och lillasyster med... Fast tre undrebara gulliganer e det och tur att vi har dem!!

Läste en dödsanons i tidningen idag... Blev alldeles kall... Alldeles hemskt!! En klasskompis till mig på gymnasiet har förlorat en lite gosse, Adam... Sänder er tusen styrkekramar och beklagar oerhört!! Tänker på er såå!! Ändå har man inte träffats på många år och vi var inte jätte nära vänner men man känner såå med dessa föräldrar och man börjar ju tänka på vad det är som de förlorat! Vi har tre sådana underbara ungar som vi älskar såå oerhört mycket!! Tänk om man skulle förlora någon av dem... Hemskt!!

Började kolla på Criminal minds... nu e det snart slut och jag har inte sett någonting... Bloggen liksom tog upp all min tid, fast rätt skönt att bara får vara själv en stund... hoppas att det funkar att publicera sen =) Ska försöka sitta uppe lite till och kolla på tv, har lagt mig mega tidigt ett tag nu, e jätte trött och får inte sova på natten heller för två små troll... Ja ja man kan ju sova när man bllir gammal... Ha det gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0