Grattis Emmy 13 år!!

En riktigt mysdag har det var idag! Lämnade Ellioth på dagis med full förväntan på deras påskfest!
En kyckling kom på besök och hade gömt en massa chokladankor ute på dagisgården!
Behöver ju knappast säga att bar´nen var överlyckliga =)

Jag & Lovis åkte för att hämta mormor för att åka in till besiktningen... 3 st 2:or bidde det, på min volvo!!
Ingen rolig besiktning alls tycker jag!
Vidare ner till stan för att köpa caprijeans till mig  =) ROLIGT!! Det bidde två par o stl. 38 =) Ha ha det var banne mig inte igår man hade det!! Det e verkligen nu man märker att man haft en hel del att bära på!!
Känner mig redo för Mallorca NU!

En sväng om Kvantum och inhadla lunceh och en tur genom torhet för lite blommor! Sen ut till mamma och laga mat! Jätte mysigt! Mamma är sjukskrive läänge nu så då får vi verkligen hjälpas åt för att få tiden att gå! Mycket barnbarns mys för att hålla humör och mod uppe!!

Efter en stärkade kom kaffe hämtade vi Ellioth som hade haft en toppedag på sin förskola =)
När vi kom hem väntade Emmy och Zelma på en låångpromenad!
Vi gick runt strängen och hann med ett stopp för att plocka lite vitsippor! MYSIGT!!

Enn kopp kaffe till hos Nett innan va rantade hem för att duscha och fixa oss inför kvällens kalas =)
Hipp hipp HURRA!!! För våran Emmy idag!!
Hoppas att din födelsedag blev så bra som du hoppats på =)
Ett jättemysigt kalas med en smaskig tacogratäng och sallad!
Kaffe och marängswiss till efterrätt!
Det var som du sa gumman, detta året fick jagg äta marängswissen!! Den var supergod!
1 år sedan vi åkte med ambulas till Halmstad med vår lilla loppa!!
Tänk va fort tiden går!! Tänk vad hon vuxit till sig!! Vår lilla loppa!!

Trötta och mätta sitter vi nu i soffan och kollar på tv... barnen somnade på studs! Känns som om jag med kommer att somna snart, e megatrött!

I morgon är det långfredag... Slappardag! Ska gå en lååång runda på morgonen med Zelma!
Sen blir det en tur om affären !

Ellioth ska få sova hos mormor & morfar imorgon så han är alldels överlycklig!!
De ska leta påskägg, gå och kolla på lammen =)
Underbara unge som han lääängtat!!

Vi ska upp och tänka en påskbrasa hos Jen & Lennart och grilla korv =)
Ser vi fram mot, ska bli jätte mysigt!!

Glad påsk på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0