Mammalunch...

Idag har jag och Lovis vart på mammalunch hos Jeanette & Wilda! Absolut supertrevligt!! Hon bjöd på cous-cous sallad med räkor och en otroligt god kall sås till... Det var smaskens!

Jag hade planer på att gå en promenad med barnen och hunden efter att jag hämtat Ellioth men när vi öppnade dörren och skulle åka hem från förskolan så hellregnade det =( Fy farao va tråkigt!! Tappade allt energi på väg hem och nu sitter vi som enna pösmunkar i soffan och kollar på barnkanalen... KUL!! NOT!!

Lovis sover och det är ju ganska skönt eklart, lite egentid med Ellioth! Hon blir en mycket roligare sessa om hon får sin sömn oxå!! Undrans om jag skulle baka frallor istället med Ellioth och vi kanske kunde göra soppa i kväll?? Hm Känner verkligen för lite MYSPYS!! En helv vanlig tisdag och lite mys med barnen!! YES!!

Tycker synd om min gubbe som går ute och jobbar på prakiken =( Kallt och blött... hua hoppas att det går bra med hans axel!

Ha en fortsatt trevlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0