Mellandagarna = semester!

God morogn på er!

Idag är det semester!! Tänk egentligen skulle man vart o jobbat nu =) Men inte vi!! Känns såå skönt att vara hemma med familjen!

Igår hade vi besök av familjen Nelli/Alvarsson och det var hur mysigt som helst! Det blev tacos på menyn och det var supergott att äta mitt i alla julmatshantering! Alvin kom med och åt och det var roligt att se honom! Efter maten blev vi sittandes i vardagsrummet, snackade och drack lite gottigt!! Vi hade jätte mysigt! Barnen lekte som hejjsan på rummet och hade jätte roligt! De lekte faktiskt jätte bra tillsammans!

Idag blir det strax frukost men en härlig liten Loppa som sitter och läser tidningen i soffan =) Ellioth däremot sitter ute i hallen och surar! Han är på pissehumör idag! Kom in och väkte mig & Lovis för att han blev sup på pappa för att barnprogrammen var slut & pappa erbjöd att sätta på en film! När Lovis låg jämte mig blev han ännu surare och nu sitter han bara och hummar ute i hallen, så pass högt att vi ska höra honom =) Härlig unge, eller!!

Nä jag får försöka vända denna trend som han för jämnan sätter in! Idag ska vi in till Lekstugan med Sofie, Robban, Herman & Sonja =) Ska bli jätte roligt! Lovis e på medan Ellioth inte ska med... Piraten e läskig och då vill han inte... Åh va trötter man blir!

Ha en skön dag på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0