Harry Potter

Då var hon redo att strax åka in till stan med Christoffer för att gå på bio =)
Ska bli så roligt! Älskar att gå på bio men gör det alldeles föör sällan!
Vi skulle egentligen vart tre, Alvin skulle vart med men... Det blev inte så!
Felix drog alldlels föör mycket i tisdags så det passade inte honom att se del 1...
Kom hem 22.10... var på et sjuhelvetes humör och det gick ut över allt och alla...
Då blir det ingen bio heller =( Tråkigt men kanske en vacker dag så lär de sig!
Det var någon som sa att man kan inte komma med tomma hot utan faktiskt hålla det man säger...
Hon hette Cissi.... Hm då kanske man ska göra som man lär =)
Yes!

Datorn och telefonen ligger oxå på vårt sovrum... Har inte bestämt hur länge den ska vara inneboende där heller...
Nåja det blir nog bra!

Var på ett mycket trevigt överraskningskalas i falkenberg igår =)
Vi firade Rogers moster Ulla!! Paj med vaniljsås och hembakade bullar =)
Mycket trevligt sällskap så det kan ju bara inte bli bättre!!

Det var mycket besynnerligt att träffa min svärmor efter den där dagen i maj...
Dagen då det aldrig kommer att bli detsamma i vår relation!
Jag tittade inte ens åt henne, hejjade inte heller för den delen.
Det var ömsesidigt!
Känns skönt att jag inte la mig heller för i det här fallet e det inte mitt fel...
Jag var inte ensam om att ha det så.... Det var fler som inte pratades vid med henne...
Ja det e supertråkigt men ... det e hennes val!
Nog talat om det....

Vi planerar en tripp till Norrköping i augusti... Kålmården och för att hälsa på Ulla & Yngve!
Ska bli hur mysigt som helst!!

Ne nu springer klockan och jag måste lämna min lilla Loppa hos Nett innan hennes far kommer hem =)
HA DET BÄST!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0