Orättvist!

Tänk va livet kan vara orättvist!!

Dagen började med en kopp kaffe och hallands nyheter... Kom till familjesidorna, sen kom det en stor klump i halsen! Jag kände ju igen det namnet! En liten flicka vars föräldrar jag en gång kände!
Åh fy tänk att man kan förlora det allra käraste man har, sina barn!
Det gjorde så ont i mott hjärta och sen kom tårarna... de kunde inte sluta!
Hela förmiddagen gick jag och smågrät och hade en jätte ångestklump!
Fy va hemskt, åh stackars mamman & pappan...
Tänker på er!!

Nu har hon packat och hamnade i soffan med datorn och The Killing! Den e såå bra!
Imorgon bär det av till Jeanette i Halmastad för att parta och ha roligt ett gäng tjejor! Utan kidsen...
Tänk i morgon är det andra natten jag sover utan mitt lilla troll =/
Hicka och ändå ler jag! Det ska faktiskt bli underbart roligt och skönt att ladda alla batterier man har för att sedan komma hem och njuta av det allra finaste som finns! Mina barn!!

Har haft en ganska bra dag för övrigt! Förmiddagen gick undan och Herman var här och lekete med Ellioth!
Tur att det var fart och fläkt när man inte hade orken... Puttsade alla fönster i hela lägenheten!
Tänk i bland så händer det!
Sen blev det lunch... Ellioth åkte med Nett till stan för att hämta flickorna!Han var mäkta stolt och överlycklig!
Vilja var kvar hos mig och Lovis, båda somnade så jag hade det lugnt och skönt =)
Sen skulle Ellioth vara kvar där, äta där och helst ville han sova där =)
En annan dag! Han blev pissesur! Ville ju NU!
Han e för söt, älskar att vara hos Nett, får all uppmärksamhet!

Jag och Christoffer gick runt hed! idag med och jag höll mina pionts idag med! Yes!
Nu sussar alla mina hjärtan! Ska strax oxå sussa!
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0