HTC


Igår skaffade jag mig en ny leksak =) En egen ny mobil...med surf & allt =) Hi hi



Snygg va?? Tänka sig att nu har hon gått över till det moderna samhället... Oj oj va kuligt det vart, satt och lekte med den lääänge igår!





Tänk va tiden går! Idag var det 10 år sedan jag träffade min underbara man! Tänk att man fortfarande e nykär i sin gubbe efter 10 år! Han är det bästa som hänt mig och jag skulle inte vilja leva med någon annan, han är mannen i mitt liv!



Kanske inte den snyggaste bilden men vi e med båda två =)

Älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj, 10 år tillsammans. Tiden går fort! :-)

2011-06-29 @ 11:50:38
Postat av: Cissi

Ooo ja det gör ju det =) Kan man inte fatta för man känner sig inte 10 år äldre tycker jag =/ Men på något vis fattar man ju att oj oj oj man kanske e det i alla fall... Så nu ser vi fram mot nästa 10 år!

2011-06-29 @ 14:51:42
URL: http://familjenstehnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0