Feber...

Jaha en ny dag efter en natt full av gos med ett litet element!! Lovis har legat PÅ mig! Inte vart super lessen, inte super bökig, barafull av gos och viljan att ligga nära sin mamma =) Jaa det har faktiskt vart mysigt trotts allt! Halvslumrat har vi gjort hela tiden och haft en underbart skön morgon!

Har världens underbaraste karl! Han kunde inte sova imorgon, vaknade samma tid som klockan alltid ringer =( Inget roligt när man faktiskt har chansen! Men han trasakade upp, tog Ellioth och lät mig och Lovis sova! Vi vaknade efter 8!!! Herre jösses, när hände det då?? Inte på ett tag sen! Vi kommer upp till nytt kaffe och ett dukat frukostbord! Han är bara föör bra! Sen har han kört barnen till skolan och förskolan!

Jag njuter av att sitta och kolla på nyheterna och myser med Lovis! Det är grått och tråkigt ute och regnet hänger i luften! Nu ska vi bara ta det lugnt tills min lilla höna vill sova igen då tar vi på os mycket kläder och ger oss ut på en rastning av hund! Blir nog inget låångt men kort och det e ju bättre än inget!!

Blir inget Gekås idag heller... Men Mamma kanske kommer hit på en kaffe i alla fall!! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0