Bläääää

Åh det e nog ingen bra dag idag... Bråkade just med en testosteronstin tonåring =( Blir såå trött, man pratar och pratar och tror att allt e bra men så icke så nicke...

Hade planer på att ge mg ut runt strängen med lillhöna medans Ellioth sov men Alvin hade innebandyträning så det sket sig =( En annan dag kanske! Man börjar bli trött på att hålla i allt hemma just nu. Sjuka barn tär på en och e man inte helt fit for fight själv så blir det inte så bra =( Nåja det blev en snabbis runt Kalle-vägen så Zelma fick kommit ut i alla fall och Lovis somnade gott i vagnen och står utanför och sover. Alvin kom iväg på träningen han med. Sen taggar vi inför naturkunskapspluggande =/ Han har omprov imorgon och måste klara det. Jag vet att det ligger på honom men kan man så hjälper jag gärna honom att plugga med bara han visar lite vilja själv med!

Har haft en mysig lunch med Nett och Vilja i alla fall sen hamnade vi alla på soffan där Ellioth somnade =) Mys!! Lite ljus i mörkret i alla fall ♥

Snart kommer min man hem på en blixtvisit för att hämta servicboken till bilen och sen bär det av upp till Kinna för att lämna in den så de får se vad det e för fel på den. Växellådan går inte som den ska =( Något kluckar... Tur att man köpte den på en bilfirma så man har lite garantier =) Och japps jag har en man som kan prata för sig ♥ Tur för sånt e inte min grej =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så det blev så... =( Vilken tur att jag och Vilja lyste upp i mörkret lite! <3 Bamsekramar från mig till dig! <3

2011-11-23 @ 22:06:07
URL: http://altessonkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0