Cellprov...

... japp idag är det gjort, cellprovet! Nu i efterhand känns det skönt att det är ur världen! Men just då kändes det inte såå kuligt precis! Det är det absolut otrevligaste läkarbesöket som finns, inte för att jag är rädd utan för att det känns läskigt... Rädd det blir man hos tandläkaren och ibland läkaren =( Mentalt förbereder jag mig för att jag snart borde få en tid hos tandläkaren... Uj uj det e inget roligt!!

Ska fortsätta med mina nya p-piller som verkar fungera mycket bra... HAr haft ett grymt sötbehöv det sista och fick det bekräftat att det beror mycket på p-pillren! Det kommer att stabilisera sig! SKÖNT! För fy farao va kämpigt det är att stå emot!

Det blev en snabbis till stan men eftersom det krävdes en p-skiva fick jag leta upp ett ställe som sålde dem! Hade ingen lust att få en p-bot oxå! Men som tur var såldes de på vårdcentralen =)

Barnen var på 6:an och hade det mysigt! Känns såå skönt att ha ett sånt fint ställe att lämna det bästa jag har till =) Vet att de alltid har det bra där ♥ Stannade till på en snabb kopp kaffe när jag hämtade trollen... Känns stresssande med allt framför sig så jag stannade inte länge... Hade mer än gärna suttit kvar lääänge och tjötat och druckit kaffe om man inte ska lämna barn halv 7! Men nu e middagen avklarad, barnens tänder borstade och de har somnat gott i famnen på varsin förälder ♥

Nu slappar vi i soffan och dricker kaffe och ska glo på tv heela långa kvällen! Det e en sån frihetskänsla att få krypa upp i soffan jämte min stora kärlek om kvällarna och titta på tv när barnen har somnat! Det är den största energikällan jag har att ladda batterierna på! Han ger mig allt jag någonsin behöver ♥ Tur för mig att jag har en såå underbar man! Tänka sig att det är 6 år sedan vi gifte oss och jag känner mig stolt över att han är min man! Hi hi  lite kärlekssvammel mår man alltid bra av! Får lite perspektiv på tillvaron! Det som e såå självklart ska man till vara på!!

Sov gottigt alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0