Den som dräper

Fy farao vilken jävla läskig serie... Den e INTE bra att sitta och titta på när man e ensam hemma... Nervkittlande som faan!

Skräckisar e inte min bästa genere... Jag vill gärna se för på ett sätt gillar jag att bli lite skrämd... Men just när jag sitter hrär, hoppar upp och ner, sätter fingrarna över ögonen och liksom kikar emellan... Puh, finns det en liten chans så kan jag resa mig och gå en runda... Lika skämmande att bara se på mig enligt Roger... Min skrik kan med få en att hoppa =))

Minns när jag var liten då satt jag bakom mammas rygg och tittade, eller lyssnade för så fort det blev läskigt gömde jag mig... När jag och Lisa var 13 år så gick Exorsisten på tv. Pappa & mamma förbjöd oss att se den för de viste ju mycket väl hur hemsk den var och hur lättskrämd jag var och vilka mardrömmar det kunde bli... Men som trottsig 13-åring så smög vi upp i trappan, bakom soffan där de satt och tittade och kikade en liten liten stund och fy farao va rädda vi var... Kanske inte behöver säga att vi bler avslöjade ganska fort =)) 

Just den som Dräper... Det värsta av allt så kanske det händer just nu någånstans... den utspelar sig i ett grannland, Danmark... bara en biltur bort kan man säga. Världen är liten och man ska nog vara lite mer tacksam för det liva man faktiskt har! Världens mest underbara man och världens finaste barn! Kan ju inte bli bättre, eller hur!

Imorgon är det min tur att vara hemma med mins sjuka troll och vara sjuk tillsammans med dem... Hostar och snörvlar... Känns som om jag har feber men när jag testar så visar det inte ett smack... Skönt förvisso!

Nu e det snart ett dygn sedan vår lille gosse kräktes för sista gången... Men han e INTE bra i magen =( Mammas lille stackare! Hoppas verkligen att han ska bli bra snart! Idag fick han välja middag, allt för att det ska bli lite mer spännande att äta! "Jag vill ha strålar mamma" Klart att min lille Nisse ska få det! Nudlar, wokade grönsaker och kyckling! Mycket viktigt med soya oxå =) En kullinarisk maträtt =) Det ska ju läras i tid!!

Lovis hosta vill inte ge med sig och pappan tycker att hon blivit sämre idag =( Det återstår att se hur det hela utvecklar sig =( Jag kan ju inte påstå att jag e något vidare så jag hoppas att det blir en lugn dag imorgon med mycket filmtittande, kramar i soffan! 

Nu kom Roger hem efter att ha hämtat den store killen i stan där han vart på en Wic-match =) Skönt att ha dem hemma igen! Han hade haft det bra trotts en förlust för vårt Wic!

Svammel, svammel och åter svammel... Hade jag haft feber hade jag skyllt att på den =) Men ack va det sket sig =) Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0