Fars dag <3

Då var den här helgen till ända och idag har vi firat fars dag!

Hade en tollunge som vakna tidigt, idag med... Vi låg och drog oss en bra stund innan pappan gav upp och vi hängde på =)
Det blev storstädning av toaletten, tvätt, fruskost och en låång promenad för min del innan vi kom iväg för att bada på Klitterbadet =) Det var mys och tiden flög iväg...
Vi traskade upp och tog en sväng innom bastun men Lovis hade inte någon ro att sitta där idag.

Det blev en tur om blomsterlandet innan vi åkte till farfar och överraskade honom med en vätte ♥
Kaffepannan åkte på och vi tog en fika innan Lena skulle ivög och jobba, det var jätte mysigt!
Jessan kom oxå förbi =) Roligt att träffa henne med!

En sväng om Tvååker för att lämna ett däck till Jörgen...
Ett mycket viktigt stopp blev det innan Veddige ♥ St:Jörgens kyrkogård för att tända ett ljus för min farfar! Åh vad jag saknar honom!! Ellioth och jag pratar ofta om honom och han älskar att höra vad vi gjorde när jag var liten =) För min del är det underbart att minnas honom, han blir mer levande i mitt minne!!

Hem och hämta Zelman och ut till Näs för att fira min pappa på fars dag!
Ellioth bar in morfars vätte och var mycket stolt att få den äran!
Där blev det söndagsstek, en favorit för hela familjen Stehnson!!


Det har inte vart en lätt kväll på Lomvägen att få två små troll att sova...
Suck, jag gav nästa upp efter mer än en och en halv timmes slitande och försök...
Tillslut somnade min lilla Loppa på mig medans Ellioth åkte pappataxi in till sin säng och somnade tillslut han med!
Nu har vi tagit en kopp kaffe och jag e dödstrött!
 Hade mer än gärna blundat och gått och lagt mig om jag ska vara ärlig!!
Jag har nästan somnat flera gånger i soffan!

Den här helgen har bara swichat förbi... Vi har haft fullt upp men ändå tagit det med ro...
Känns som om jag hade behövt en veckas lugn och ro....
Veckan som kommer är inte lugnet självt... 2 kvällsmöte, en kusr för pappan och en natt för pappan...
Men en dag i taget så ska vi nog fixa det här =)

Ne nu ska vi kolla på Beck!
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0