Kan själv

Min lilla höna börjar bli stor =) Igår skulle hon minsann försöka själv hon... När vi åt lunch testade hon att hälla själv med en full 2-litare! Jag kan ju bara säga att det gick inte så bra... Det blev en insjö på hela bordet och ett vattenfall ner över golvet, typ överallt =) Hm det gick ju sådär...

Men sen på eftermiddagen så satt vi och fikade på kaffe och frukt... Då skalade hon minsan en clementin, alldeles själv!! Det tycker jag var fantastiskt bra!!







Nu börjar vi i alla fall bli bra här efter förskylningar och hosta! Men jag märkte igår hur lite som behövs för att sätta i gång Ellioths hosta så lungorna vänds ut och in =( Tur att jag stannad ehemma hela veckan! Idag är vi lediga så då känns det mer ok att försöka hitta på lite!

Idag håller vi tummar och tår för att vi ska få hem vår nya bil! Annars hoppas jag att vi kan hämta den imorgon! Det ska ju trotts allt bytas däck, plockas ur osv... Timmarna ska ju räcka till med! Igår måste jag ju säga att jag blev rent chockad när Roger kom hem strax efter 18!!! Har ju inte hänt på länge... Men det var jättemysigt! Vi åt köttfärssoppa tillsammans och dracka kaffet i soffan kollade på tv och sen somnade han med Lovis på magen ♥

Idag e det fredag så då blir det fredagsmys med la familia och vår store gosse ska komma hem =) Ha en bra dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0