Måndag...

Gokväll på er!

Då sitter man här på övertid =) Klockan e ju jätte mycket! Det kunde man banne mig inte tro att jag skulle fxa att vara uppe såå länge en måndag! Men det e som en duracellskanin =) Jag har lite svårigheter att slappna av ikväll! Haft ett mycket bra föräldramöte, avdelningsmöte ikväll och det e kul!

Då borde man va trött, det var jag tills jag läste mina mejl... Åh jag fick ett atomutbrott!!! Vill inte, orkar inte, står inte ut... Iblan önskar jag att jag var en stark kvinna som kan säga nej, stå för det, oavsett vad andra säger, säga emot, ha stake... Har jag det?? Det återstår att se, det är en morgondag imorogn, då får vi se hur fru Stehnson agerar =) Kan bli en rolig följetång =)

Min älskade gubbe snarkar gott jämte mig i soffan, jag kolla på "Den som dräper"... Ska snart gå och lägga mig och jag har rdan förberett allt för morgondagen... Tisdag, kort dag men möte på kvällen... En dag i taget!

Min små troll sussar och jag har inte träffat dem i eftermiddag... Men jag lever på en underbar morgon =) Hade en gosse som lyssnade exemplariskt på sin mamma och jag måste skryta =) Det fanns en mamma som lyssnade exemplariskt på sin son oxå =) Inte ett enda litet kivandes och en mamma som fann kraften att leka sig igenom morgonen =) Inte illa för den här mamman!!! Mammapoäng att leva på!!! Sådana poäng behöver den här mamman!!!

Shit va läääskigt!!!  en jäklas serie det här!!

Gonatt alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0