Pumpa

Idag hämtade vi hem Ellioths alster från Solkulla!
En Pumpa han gjort tillsammans med Helena =)
Den var jättefin så jag var bara tvungen att ta ett kort och lägga ut!!




Det har vart en lugn & mysig dag med lite besök från Jeanette & Vilja! Det blev lite kaffe och kanelbullar så nu är frysen tömd! Dax för att fylla den med lussekatter snart! Nett fick sytt upp sina julgardiner, jag fick kommit ut på en regnig promenad med Zelman =)

Underbara lilla tösabit va hon tar sig fram nu =) Det är som en liten vågskål som vågar sig fram och på ingenting tar hon sig fram från ena änden av hallen till den andra!



♥ Vår lilla Vilja ♥





En liten goding som testar att ringa, telefonen är en mycket rolig grej! Lovis blir lätt svartis på Viljaoch villl gärna vara i centrum =)

Jag & Roger hade telepati idag =) Lite roligt faktiskt... jag hade planerat middagen och tagit upp köttfärs som skulle bli soppa =) Roger ringer strax därpå och undrar vad vi ska äta... Han var sugen på soppa =)) Hi hi det e inte illa det!

Lovis somnade tidigt idag! 19:20 medans Ellioth hade lite svårare, mååånga mysor i brallan! Men vi han att mysa bara jag och han och det e ju inte illa det! Det blev två sagor i mammas säng... Sen skulle han somna i sin, i soffan och ville inte alls som mamman och pappan =) Men tillslut vid 9 somanr han gott i pappas säng!

Jag blev lite smått stressad för jag hade ju typ 30 paket att slå in ikväll... Äntligen vart Lovis kalender klar idag!!! Har fått slått in de flesta och knytit fast de flesta av dem... Lite jobb kvar tills imorgon bara! Men jag måste faktiskt skryta med att jag e i good tid jämfört med tidigare år! Då har man suttit kvällen innan sent! Oj oj oj det måste ju allt vara lite poäng =)

Nu damp jag dödstrött ner i soffan jämte min sovandes gubbe! Hoppas att han får en bättre natt i natt, att han inte har såå ont! Han har haft det jävligt idag med i axeln... Man får lite panik! Han oxå... Det e lätt att det bli inflamation och det e inte roligt! Håller tummar och tår för att det ska gå över snabbt!

Nehe nu - mot sängen så man orkar upp piggelin inför en ny dag på Trollebo =) I morgon blir det bockarna Bruce - KUL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0