Städar...

... eller hade i alla fall planerat att ta vid där jag avslutade igår. Men det e inte lätt med två små förskylda barn och en försklyld mamma... En hund som vill ut i regnet... Har verkligen INGEN lust alls att ge mig ut med ungar och hund... Åh det känns som om det inte e en bra dag idag! Deppad värre, ont i halsen, massa måsten och ingen ork till dem! Ingen hjälp får man heller!!!

Längtar tills ikväll när jag får hem min gubbe som säkert e megatrött men hemma i alla fall! Han jobbar, det borde vara förbjudet på en lördag! Åh vad jag känner mig gnällig!!

Men jag får ge mig lite credit i alla fall! Har städat ett skåp... Har flera kvar, typ alla...

Nä nu får jag ta mig i kragen... Lovis skriker... Zelma e hungrig... Ellioth gastar... Åh Alvin SOVER!!! SUCK!!!

Hoppas er lördag blir bättre än min....


Kommentarer
Postat av: Emmy

Men Cissi min <3 jag har haft en Rätt hyfsad Lördag <3 <3<3<3 saknar dig Cissi <3

2011-11-19 @ 21:30:49
Postat av: Jessica

Usch, låter inte alls roligt att alla är förkylda. :-( Jag röstar för att strunta i allt vad städning heter tills ni är friska. Krya på er! Kram

2011-11-19 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0