Fredag, starten på helgen!

God förmiddag får man nog säga =)

Haft en jätte skön och mysig morogn med mina barn! Vi har ätit frukost lääänge och myst! Ellioth går fortfarande i pyjamas och jag sitter forfarande med min kopp kaffe! Underbart!!

En otroligt härlig start på helgen och har bestämt mig för att ta det lugnt och en sak i taget... Har egentligen massor att avverka på min att göra lista men det får liksom ta den tiden det tar och hinner jag inte med allt som ska göras så e det inte panik då heller...

Vet dock inte riktigt i vilken ända jag ska börja =) Behöver ta mig till stan alternativt gekås... Mamma kunde följa med efter 2, då slutar hon! Då har man hunnit med lunch här hemma =) Ett plus i kanten och sen e jag inte ensam, roligare så =)

Behöver åka till Eklöws och handla, mycket slut på det mesta här hemma kan jag säga så det behöv fyllas på!! Men det e ju inte såå kul för mamma att följa med på... Hm logistik är inte min starka sida, inte när stressen sätter in och rädslan för att inte fixa allt man gjort tidigare... Hm!!

Ikvälls ska jag göra en mumsig fläskfile tror jag =) Är såå sugen på det och ett glas rött tror jag!! Hade intesuttit fel!! Eller tacos kanske?? Hm... Får nog ta och prata med min make och se vad han är sugen på...

Ha en bra dag på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0