God eftermiddag

Nu börjar hon bli som en människa igen =)

Den onda magen har gått över, jag har kollat på film med mina barn och ätit lite filmgodis ♥ Lånaren såg vi och jag kan verkligen rekomendera den till alla ni som har barn! Det var en japansk eller kineskisk film om småfolket! Jag tyckte att den var helt underbar, Ellioth tyckte att den var lite läskig så vi satt NÄRA!! Underbara unge!!

Efter filmtittandet gav jag mig ut på en promenad runt strängen, inte lika fort som vanligt MEN jag gick runnt hela =) Kändes faktiskt otoligt härligt fast det duggregnade! Tyvär var jag inte ensam, hur många orieterare som helst, det var en tävling där idag =)

Väl hemma blev det eftermiddagsfika med mackor och kaffe och det var inte alls fel! Då var man ju lite småhungrig och jag lovar att vi hade ju inte klartat oss till kvällen heller men ingen orkade laga lunch heller...

Barnen har roat sig med att måla med vattenfärg och producerat en massa teckningar!




Det e kul med vattenfärg =) Dessa har jag köpt på Gekås och de var billiga, javisst! Men jag bestämde mig för att nu blir det ett besök i affären vi handlar i på jobbet så vi kan köpa riktiga grejjor!!! Inte så mycket dyrare och man får ju vad man betalar för =)




Penslar med... Dessa kommer inte hålla mellan frukost & middag...




Ha ha inte den som var med i paketet heller, inte med den behandlingen Lovis gav den =/


Nu i eftermiddag har jag gjort klart salladen till kvällen hos Jen och bakat focaccia bröd med halva plåten med soltorkade tomater & fetaost och andra halvan bara med flingsalt och olivolja =) Blir gott till det grillade ikväll!!



Ska fixa fläskfilen som ska med upp sen med och packa ihop det vi ska ha med. Ser mycket fram mot kvällen hos Jen & Lennart!

Roger pratade med Alvin innan och frågade vad som händer & fötter i helgen, han kommer idag. Men han ville inte följa med ikväll vilket jag/vi redan räknat ut... Men vi blev mycket glatt överraskade att han ville följa med hem till mamma & pappa imorognkväll!!! Ser vi mycket fram mot och jag var ju bara tvungen att ringa på en gång o tala om det!! =))


Pratar med en gammal vän på msn =) Jätteroligt!! Men nu måste jag in i en dusch så man luktar gott med =) Ha en härlig långfredag, min vände och blir toppen!!


Glad påsk på er!!
KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0