Knäppehund!!

Åh jag måste ha världens dummaste hund!!! Imorses tänkte jag gå ut och gå runt strängen innan mina make gav sig av till jobbet... Men det hade inte Zelma alls med i planeringen!!! Hon ville promt gå runt brandstationen och vägrade totalt tills jag fick makat med henne runt skogen i alla fall!!! Attans va trötter jag blev, hade aldrig hunnit runt strängen när hon sinkade så, gamla surtant!!!

Men det e i alla fall "fint" väder, det regnar inte och det känns ju toppelitoppen!! Vi ska vara ute hela förmiddagen och ha skräpplockardag! Ser faktikst fram mot detta!! Min student är hos oss nu och förgyller min tillvarao =) Man blir väldigt medveten om sig själv!!

Magen e ganska ok men den börjar krångla lite nu... Märks att meducinen e på G ur kroppen och dags för påfyllning! Känns fortfarande "överkörd" idag när jag duchade! Ömmar när man tvålar in sig, det e ju lite knepigt!!

Oj va tiden sprang iväg, undrar hur det kom sig!! Ska lämna barnen om en kvart, lär jag ju INTE hinna! Men e de där till fruksosten e allt bra!! Jag börjar ju inte förän 8 så det e ganska lugnt i alla fall! Tänker inte sterssa, livet blir inte bättre av det!


Måste bara sända världens bamsekram till Nett, va fint du skrev i din kommentar!!! Precis vad jag behövde läsa!! Älskar dig med precis som du är!! Pöss på dig!! Ha en bra dag så hörs vi!


Ha en bra dag alla ni andra med såklart =) Det ska jag, ut och samla sräp =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0