Trötter

Go kväll på er!

Idag blir det en tidig kväll för en trötter mamma!! Men det har vart en bra dag så det gör inget =) Efter jobbet städade jag toaletten och det känns helt underbart att den e REN!! Har haft megaångest för den skiten så nu känns det såå skönt! Jag har fått tömt tvättkorgen oxå och tagit en svängom med damsugarn!! YES!! Idag prkade jag så då passade jag på!

Ungarna har ätit fösrta mellanmålet ute på altanen =) Lyckan var total kan jag lova och de har vart ute hela eftermiddagen, kan tänka mig större delen av dagen faktiskt!

Underbart att haft en dag då man inte haft ont efter en bra natt och det e just det man får leva på =)

Imorgon blir det en lång dag men halva veckan är då gjord så det är nog ganska lugnt! Tidig torsdag och sen är det helg för oss... Inte vilken helg som helst, vår stora grabb konfirmerar sig! Jösses, vart har tiden tagit vägen? Tänk att han blivit såå stor!!

Äntligen hemma är slut... Tv:n är slut för nu vart det inget mer som jag vill se idag... Roger ska ge sig iväg &tanka med Klinegn så jag tror banne mig att jag kryper ner i min säng och njuter av tystnaden och att få lägga sig megatidigt!! Klockan ringer 5 så då är det helt legitimt att lägga sig klockan 21 =)

Sov så gottigt med er!!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0