Bräääänande

Kvällen på er!!

Oj oj oj va trötter jag är!! Blir sängen snart kan jag ju säga! Barnen har äntligen somnat och då fick man i alla fall 10 minuters egentid i soffan innan man börjar gääääspa och ögonlocken blir jätte tunga =( Blir nog ingen mer tv för min del!

Har haft trevligt besök från skogen i eftermiddag =) Kaffe, lek och tröttare barn =) Japp sen vände det liksom och de har hållt låda fram till nu =) Hi hi kallas övertrötthet, ett fenomen som mamman glömt hur det funkar... Till kvällsmaten idag hade jag kokat fläsklägg och gjort grönsakssoppa, den blev supergod!!! Tyckte i alla fall mamman & pappan... Ellioth åt köttet, Lovis åt potatisen ända tills hon råkade få en rotselleri i munnen och sen åkte det ut! Efter det vågade hon minsann inte stoppa något med i munnen... Nåja en flaska med BACKA så blev allt bra!!

Gubben har nu duchat så det blir till att lägga om såren innan jag däckar... Det brääääner som katten, har gått bra ända te han tog bort förbanden och det kom ut i luften =( Han går och blåser på armarna hela tiden
=( Tycker synd om min gubbe!!

Bara en dag kvar på min arbetsvecka, ledig fredag och jag måste säga att det är precis vad jag känner att jag mäktar med...

Min älskade mamma har vart i Halmstad idag och opererat ett öga för Gråstarr... Ringde innan men hon sov! Tänker på dig mamma ♥

Nu kom mitt hjärta med en kopp kaffe och en kamera för att plåta sår med... Bandage och bingen =)
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0