Rasmus på luffen =)

Godmorgon på er!!

Har haft en supermysig morgon med mina små troll!! Mamman fick allt lite sovmorogn så jag ska nog klara mig =) Gick och la mig vid 9 så 12 timmars sömn ska nog hålla mig på fötter ett tag i alla fall...

Kallt som 17 var det i läghenheten så vi har tänt ljuskronan, lite mysfaktor får man ju ha! Sen åkte Rasmus på luffen på och det kokades kaffe och breddes smörgåsar till mina barn som de avnjöt framför tv:n!! Mamman drack kaffe och förgyllde min yoghurt med hallon & banan =) Inte illa för en febrig mamma =)) Har ringt jobbet och sagt att jag blir hemma imorgon med... En feberfri dag =)) Nä det hinns inte med =)) Nä vi vilar på sofflocket heela dagen lång till pappsen kommer hem! Ska försöka ge mig ut med min loppsäck till hund med =( Hon har vart ute på snön... Hon står inte högt i kurs i dag då hon var snabb att sno Lovis macka =( Suck!!

Nu har Bethoven kommit på och Ellioth sitter och döflabbar under mitt täcke medans Lovis pusslar sitt Pippipussel... Så ser vår dag ut på Lomvägen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0