Lödagsgodis

Ännu en kall men härlig vårdag! Har vart ute på en promenad på förmiddagen men brrr va jag frös! Känner mig lite seg idag, vet egentligen inte varför för jag har sovit ganska bra!

En tripp till Eklöws har hon med hunnit med för att inhandla lite mat & lördagsgodis! Det sistnämnda var nog det viktigaste för mina familjemedlemmar =) Det tryfflas så det sprutar ur öronen och det e riktigt knepigt för jag e inte ens sugen på det! Fantastiskt!!



Min två små troll satt tysta & snälla under samma fil och kollade på Herbie fulltankad! Var ju tvungen att föreviga dett med tanke på att de inte bråkade!!

    

        Ett chokladmonster                                 En godisgris



Har man feber får man ju ha lite meducin, i det här fallet choklad ♥


När jag kom hem hade vi fått lite besök av Kenneth & Emma, det var jätte mysigt!! En trevlig pratstund i köket med dem! Annars känns det som om det inte händer så fasligt mycket på Lomvägen idag... Lite segt & lite rastlöst och vi är ju liksom fortfarande i vattkoppskarantän =) Kan ju inte åka vart man vill precis... Men till nästa helg håller vi alla tummar & tår för att han ska blivit bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0