Rosor, farmor & Gulasch

God eftermiddag på er!

Haft en alldels ypperligt härlig söndag idag!! Fick sovmorogn av min make =) Me like!! Sen fruskost som slutade i kaos, barnskrik & NEJ... Då var det skönt med en stärkande promenad!! Va riktigt skönt fast det blåste!

Jag fick nog en massa kall & uppfriskande luft på promenaden för när jag kom hem storstädade jag båda barnens rum så nu luktar det gott & dammet e väck =) Såå härligt!!

När min gubbe kom hem från sin fixarrunda låg det tre röda rosor på bordet! Älskar!!



Otroligt vackra ♥
Min man har överraskat lite då och då med rosor =) Lycka!!

Efter lunch med makaroner & köttbullar åkte vi hem för att hälsa på min gamla farmor!



Pappa &farmor kom och mötte oss vid parkeringen! Farmor blev mycket glatt överraskad!




Det blev fika på hembakta bullar och chokladbollar =) Det var jätte mycigt och jag tror att farmor blev mycket nöjd med sitt söndagsbesök!!

I eftermiddag har vi vart ute, Roger grejjar med bilen, jag i landen och barnen leker! Nu ska vi äta gulschen som stått & puttrat hela eftermiddagen på spisen!! Härligt!!

God söndag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0