Vänder fort!

God morgon!!

Har inte sovit som en Sessa precis, grubblat halva natten och gått igenom allt som måste göras på jobbet idag! Det kan vända fort, igår var jag ganska taggad men fick en kalldusch påp jobbet! Livet blir inte alltid som man tänkt...

Mina tankar går till en kollega som har det jobbigt just nu och blivit sjuk en längre tid! Håller alla tummar & tår för att hon ska bli bra snart!!

Idag blir det full rulle för att få ihop säcken, min student har bara två dagar kvar på sin praktik och vi ska ha avslutningssamtal idag. Imorgon väntar kvalitetstid...

Tur att jag går en kort dag idag, gårdagen var lite för tuff, 7-20! Ska hämta mina barn och sen blir det en eftermiddag med bara dem!! Njuta & mysa och hitta på något som vi gillar alla tre! Ledigheten kommer mycket lägligt just nu och det ska bli riktigt skönt att vara ledig hela familjen ett par dagar nu! Ser verkligen fram mot veckoslutet!

Regnet hänger i luften men det ser ganska skönt ut ute i alla fall, ska bli gött med en morogn promenad sen, kan behövas för att ladda batterierna!!

Ha en bra dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0