Världens Bästa Mamma

Jag  har världens bästa mamma ♥ Vi åkte ut med lite frallor i eftermiddag för att hälsa på lite! Alltid lika mysigt & barnen blev jätte glada =) Man måste ju fylla på sina mormor & morfarbaciller!!!
 
Vi fikade  & satt & tjötade lite & sen visade mamma vad hon köpt för kläder =)  Såå fint, min mamma är såå fin ♥
Jag provade lite kläder jag med & fck låna kläder till Theos dop =) Yes va skönt för jag jhar INTE de pengarna att hitta nya kläder till fest & kalas just nu! Jag behöver fylla på min garderod med kläder som jag kan ha vardagligt!
 
Testade mammas våg med... Det skulle jag INTE gjort!! Åh jag blir såå trötter och lessen så jag tror jag dör!! Hm ett antal kilon upp kan man ju säga.... Visserligen på "lång" sikt, under sommaren och en tid tillbaka... Jag har inte haft varken ork eller energi till att varken tänka eller göra något åt det alls!! Men nu hade jag nått min gräns & lite till!! Nu ska det göras något åt det!! Imorgon blir det en kickstart med soppor... En vecka & nästa vecka blir det halvfart! Jag har två veckor stående och det e 1000 kr! Kan bara inte bara slänga det! Här växer nga pengar på träd så man får ju göra något åt det =) Den 20:de oktober är en lördag & då bär det av in till viktväktarna IGEN!!! Nu börjar de ha öppet på lördagar igen så då passar det in i mitt liv lite bättre än kvällar... Har tillräckligt med kvällar!!! Mamma följer med så då e vi 2, det är skönare och lättare att stötta varandra!! Nu gäller det!!
 
Jag har satt upp en gräns, ett mål för mg själv som kan vara rimligt för mig att leva med! jag ska kunna hålla min vikt & må bra!! Jag tittade & provade mammas räningscykel men inser att det är INTE mn grej, kommer bara samla damm och kläder... Har vi ingen plats för heller =)
 
Har storstädat badrummet idag, SKRUBBAT duschen och det luktar misstänkt mögenl, fukt =( En konstig känsla!! Ska man behöva skrubba med en svamp (gröna sidan) med starkt ajax i en timme... Kan inte påstå att det är borta alls faktiskt! Ur alla ajck den förra familjen gjort växer det ut svarta "blommor", samma längs kanterna =( Det är INTE OK!!! Imorgon blir det ett samtal till Derome, ett samtal till hyresgästföreningen och så ska det göras något årt det!! Kan det vara det som gör att Roger e tät alltid?? Röda ögon?? Huvudvärk & trötthet??
 
Nu ska jag ut & gå en härlig höst promenad innan jag ska laga en höstgryta!! Ha en go söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0