Höstrensat!

Lördag och slutet av september och familjen Stehnson har höstrensat!! Vi brukar göra det höst och vår så slipper det bli såå mycket i våra gömmen =)
 
Vinden har fått sig en omgång, städat, sorterat, slängt och nu får vi plats med lite ny skit... Förrådet har fått nytt utseende med, städat ordentligt och Roger har fått slängt en massa skräp!! Ett lass till tippen, en lass med de gamla uteböblerna in till Rangsells så de kan sitta ute om sommaren där med =) Ett lass till Näs med de nya utemöblerna så nu e det bara grille kvar på altanen!! Men den ska vi använda i kväll! Tack Jen för lånet av släpet och tack Klingen för bärhjälpen!!
 
Min lille Nisse e på bio med morfar & mormor, Modig skulle de se! Godis såklart så jag kan tänka mig att han är mycket nöjd den lille krabaten! Min lilla Loppa blev alldeels utom sig när de skulle åka för det ville ju hon med såklart... Men hon e lite för liten ännu!! Och tur att det gick över fort då mamman hade lite vindruvor hemma =) Filmmys i soffan och lite egentid med sin mamma!!! Vi ska starx åka till Eklöws för att handla lite =) Nu kom Pia och hämtade mig så nu e dax att dra =)
 
Ha det gottans på er =) Det ska jag/ vi ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0