My Good...

...va mamman e trötter idag!!
 
Ligger i soffan och kollar på "Ensam mamma söker" med min gubbe! Lite mysigt i höstmörkret! Jisses va fort det blir mörkt nu, redan klockan 8 vart det mörkt utanför förnstret!! Fattar inte hur fort tiden rusar iväg, snart e det mörkt när man åker till jobbet och när man kommer hem från jobbet! Levande ljus och mycket mys är meducinen mot mörkret på lomvägen!
 
Känner ming ganska urlakad efter dagen på jobbet idag men dagen har gått såå bra och jag känner mig såå nöjd =) Hi hi så vill man att alla dagar skulle vara =) Imorgon e en ny dag och lite lugnare i ordets rätta betydelse! På kvällen har vi möte så ikväll passade jag på att mysa ordentligt med mina barn! Haft världens mysigaste läggning med mina troll =) Vi läste "Guldlock och det tre björnarna" i vår säng! En på vardera sida och det var väldigt uppskattat! Sen fixade vi Ellioths cd-saga och tände hans nattlampa han fått av Pia! Han slocknade fort! Lovis och jag somnade fort i hennes säng med, sen var jag dödligt groggy så en promenix med Nett var toppen! Annars hade det blivit sängen halv 8... kanske inte såå bra!
 
Sov gott allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0