Norrköping Here We Come

Åh nu har vi äntligen bokat när vi ska åka upp till Norrköping för att besöka Ulla & Yngve!!! Åh det ska bli såå roligt!! Ulla är Rogers moster & vi ska såklart träffa kusiner mfl! Det var ett år sedan vi träffade Ulla & Yngve så det ska bli jätte härligt, spännande att se deras nya stuga som de flyttar in i nu i helgen! Malin &Stefan var ju här nere i somras så det e ju inte såå länge sedan =) Hade haft planer på Kålmården men det får vi hoppa, pengarna räcker liksom inte till så det sparar vi till nästa år! Huvudsaken e ju att komma upp!
 
Förskylningen e INTE på topp, har fått hostan från helvetet =( Men jag hoppas att lite Cocilliana hjälper i natten! Har ingen lust med en sjukdag imorogn helelr för jag jobbar 8:30 till 13... Sen är det kursintro i stan på kvällen och det ororar jag mig inte för, där sitter jag ju hela tiden =) Roger e skitkass han med så det florerar ordenligt nu, hoppas att mina kids klarar sig, annars är det förhoppningsvis friska till nästa helg i alla fall =) Måste ju se det hela lite positvivt såklart!!
 
Mina barn sitter nu uppkrupna i Ellioths soffa och kollar på Byggare Bob och jag slappar i soffan! Underbart!!
Till helgen blir det fästningen med mamma och gå på Mickelsmäss =) Hösten e för mig otroligt underbar och ger kraft och energi och jag älskar alla vackra färger! Önskar bara att man kunde få bli friks snart så man kan ge sig ut & gå! Hade liksom fåt ut tummen nu =) Börjar komma tillbaka till bra rutiner och bra mat igen! Hade planer på vv.-mat men jag ser att det jag äter e inte helgalet så jag hoppas att det kommer så småningom! Bara jag kommer ut och rör på mig med! Gymmet vet jag inte hur jag ska göra med... Pengar, tid barnvakter och livet ska ju funka till det... Nåja jag suger på det ett tag till, en sak i taget!
 
Har vart mycket prat om ämnesomsättmningsproblem på jobbet... Kan ju bara säga att de flesta av punkterna stämmer överens på damen här så jag funderar på att gå och ta lite prover på mig för att se vad det e som e fel... Man ska inte vara så här trött, "stressad" och allt det där andra tycker jag! Vist det e mycket på jobbet men det börjar faktiskt att lugna ner sig lite och jag börjar få kläm på saker =) Det går åt rätt håll!
 
Nä nu ska hon hänga upp en tvätt innan jag somnar på soffan =) Ha en skön kväll på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0