En scania! Såklart!

Lite bilder från vår mysdag, jag & barna!
 
 
Leggobygge pågår i HELA vardagsrummet =) Mitt i allt sitter Lovis och pärlar pärlhalsband!
 
 
Ellioth provkör...
 
 
Min lilla sjukling pärlar!!
 
 
Min lycklige lille Nisse leker & leker & leker och har inte alls tid eller lust att gå och lägga sig... Mamman tjatar inte heller för den delen, njuter av att umgås med mina barn! Måste säga att det har vart en toppendag trotts sjuka och en gnällig Lovis som sovit större delen av dagen... Inget tjiv, inget bråk utan två kids som hjälpt till och myst de med! Glad mamma = glada barn!
 
Fick till & med en kopp kaffe med mamma ikväll =) Hade nog lite mammaabstinens och sälskapssjuk som hundan så det var supermysigt att bara sitta och tjöta en liten stund!! Ellioth var ju mycket stolt över att få visa upp sitt lego med såklart!
 
Snart blir det Grey´s och jag ska få i säng min lille kille.... Votts allt upp ska trotts allt upp imorgon och iväg till Solkulla, Nett & jobb =) Ska faktiskt bli riktigt roligt att gå till jobbet!! Lite "egentid" i all mammatid =)
 
Natten med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0