Vår solstråle fyller 3 år!

Men otroligt vacker sång väkte vi vår lilla Loppa idag på sin födelsedag =)
 
En ganska svårväkt liten dam var  det halv 6 på morognkvisten... Men fick hon väl satt sig upp så var det nemas problemas!!
 
 
Underbara unge!! Lyckan var total, Tingelingfilm, Lilla Anna paraply, en rosa cykel, halsband och kulor att sätta på cykeln. Skrållan var ju tvungen att ha en jacka med nu när hon ska ut & cykla med sin nya hjälm och allt!!
 
Lite svårt var det att lämna min lilla höna idag, hon hade nog gärna vart hemma och lekt med alla sina nya saker =) Men med lite marängswiss till fikan när Jessica, Fredrik & lille goe Sixten kommer så var det lättare!! Det är ju aldrig svårflirtat med lite bäbisgos!!
 
Nu ska jag alldelses starx packa in mig i bilen och bege mig till farmor med pappa ♥ Va rädda om varnadra!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0