Julförberedelser

 
Granen står så grön & grann i grottan =) Nu har vår vackra gran fått sig lite glitter!! Oj vad han dricker vatten, han var nog törstig =)
 
Tvättade en av farmors dukar... De gula fläckarna ville inte försvinna, slängde den på spisen men katten det gack inte det heller... Enveten!! Nu ligger den i vattenbad med klorin för skam den som ger sig!! Måste ju ha den i min brödkorg!!
Barnens rum är färdigstädat =) Pyntat och barnen hjälpte till så gott de kunde, det går lite snabbt ibland.... Men jag hann stoppa dem när jag insåg att det var två glasbubblor med snö i som gått sönder.... Inga skärsår vill vi ha!! Lovis ligger och softar, kollar på tv och äter äpple... Zelma står på givakt för hon är förste aspirant på skrutten =)
 

Min älskade make har lagt in vår goskinka i ugnen =) Mmm det börjat lukta ljuvligt i hemmet nu!!Julförberedelserna är i full gång men jag måste säga att nu känns det helt ok!! Idag har vi vart i Falkenberg och Roger har shoppat upp sitt presentkort, två fina tröjor och en ny juleslips!!
 
Ikväll blir det Jägarna 2, glögg, pepparkaka & ädelost och mys med hjärtat!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0