Julhälsning

Satt & kollade korten från julhelgen och hittade världens finaste kort på våran hund!! En liten julhälsning från Zelma =) 
 
 
Mätt som en plätt efter att ätit rester från gårdagens julbord så snart blir det kvällsmat till Zelman med så vi kan gå en kvällspromenad! Det är inte bara Zelman som behöver en kvällspromenad, hennes matte behöver också röra på sig! Hujedamig vad det känns att man äter massa gottigt, typ hela tiden! HAR SÄKERT GÅTT UPP 5 KG!! (Känns så i alla fall =/ )
 
Massa legobyggande hela dagen, massa filtittande & massa godisätande =) En juldag helt i min smak!! Jag & Roger satt och pratade efter maten innan om de tiderna som man gick på krogen på juldagen!! Shit det hade jag aldrig gittat med idag, det kan jag lova... Än mindre lämna bort ungarna för det! Åh det är såå mysigt att bara få vara med dem utan att ha en himla massa måsten som ska göras hela tiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0