Tid...

My good det e redan onsdag och jag har två dgar kvar att jobba innan det e helg... Vips så flyger tiden bra förbi och jag fattar i nu inte vart i all sin dar den tar vägen =/ Just nu går allt i ett rasande tempo, full rulle både på jobbet &
hemma! På jobbet e vi mitt uppe i ett flow, vi har superkul tillsammans med kidsen och det känns såå bra!! Snart flyttar vi (på jobbet) och det ska bli såå spännande =)
 
Börjar faktsikt längta lite till våren och idag fick jag riktiga vårkänslor när solen tittade fram! Var ute och gick i solen med Tina, vi njöt, snackade en massa kuligt och skrattade halvt ihjäl oss =) Härligt!! Jag har kommit tillbaka i promenadraster på riktigt och jag & Tina peppar varandra!! Promenaderna till jobbet går finfint och det känns såå bra! Tre veckor ni!! Har vart ordentlig till 1000 denna veckan så jag hoppas verkligen att det e ett bra minus på lördag!
 
På fredag har vi packdag på jobbet men först ska jag med Zelma till djurkliniken för att fixa tänderna.... Jäklar va olustigt. blödig som f*n och jag kan inte annat än att bli lite snål =/ Japp det svider ordentligt! Allt svider just nu... Har bara två par brallor... inga pengar att köpa nya för heller... Om ett par kilo så kanske jag kommer i mina gamla. Snacka om I-land problem =)
 
På lördag är det vv-möte och på kvällen ska vi hem till mamma & pappa på tacokväll & Mello!! Mysigt!! Hoppas på att jag kan ta mig in till stan på söndag för att hälsa på farmor, det var alldels föör länge sedan IGEN!! Åh va jag inte e bra på det där... Tiden bara flyfer iväg! Verkar som om jag inte hinner med att träffa någon alls, inte på veckorna och helgerna går såå fort! Hur gör ni andra? Känner ni att ni hinner med det ni vill göra och träffa dem som ni vill träffa?? Ibland känns det som om man e 67 + bara för att man inte träffar någon. När jag kommer hem e jag oftast såå trött och uttömd efter en dag på jobbet, barnen trötta som f*n och gubben jobbar halvt ihjäl sig! Åh jag önskar min ny energi!! Mer tid!! Mer ork helt enkelt!
 
Mitt hjärta sover redan, jag skickade han faktiskt i säng när Grey's började, då sov han redan i soffan. Stackarn!! Håller tummar & tår för att vi e piggare imorgon!! Nu blir det natten för mig med!
 
Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0