Stavarna

Åh jag klarade dag 1 =) Bara ett par pp från bonusarna, men vad gör man inte när det serverades stekt makrill på min altan och mamma & pappa va här! Det e inte varje dag man lyxar på sånt!
 
Dag 2: snart ska vi ge oss ut med stavarna! Ska bli roligt, har legat vaken sen 7... det tar sig! Ska nog klara att börja jobba jag med men man får ju ta det varligt i början med att vända på dygnets timmar =) Kan ju inte chocka kroppen hur som helst!
 
Måste passa på att skryta lite med!!! Min son vaknade bara EN gång i natt och drömmde =) Fattar ni att mamman sovit... Helt underbart och kanske inte så konstigt att man vaknar 7 och ligger & rullar tummarna =)
 
Nä nu ska det ut & svettas ett tag innan man får ta sig en välförtjänt dusch!! Ha en bra dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0