Vilodag??

Nej det verkar inte bli något semestervila idag heller... Grillen har fått sig en storsanering på baksidan av fru Stehnson och plattorna har blivit olagda på framsidan av herr Stehnson =) Ingen rast och ro alls i det Stehnsonska hemmet!
 
Igår var det födelsedagsfest hos Nett!! Tack för det, mycket trevligt & god mat!! Idag koer Nett med family och Nici ed faily hit & grillen får göra sitt =) Lite knytis i sommarvärmen gillar vi!!
 
Vi tog en tur till beachen igår en stannade inte mer än två timmar för det blåste såå och vi frös! Men solen tog & jag brännde mig en aning på ryggen =( Ganska skönt att strunta i den idag! Blir en vnda till Eklöws idag för att handla in lite at till kvällen!!
 
Lite bilder från vår klara bodega =)
 
 
Blommor i mina nya krukor!!
 

 
Nya amplar med blommor i!! Poolen e uppfylld =)
 

 
De nya möblerna passar perfekt och e supersköna att sitta i! Tack Jen för tipset om Nord magasins utförsäljning =)

Älskar vår egen bodega =) Underbart att sitta på kvällen i kvällssolen och skönt att äta lunchen här utan att få solsting i vären! 42 grader i solen på dagen funkar inte att äta i!

Vi hade en härlig kväll på Kärra i förrgår och badade och grillade korv med faililjen Altesson-Kling!!
 
 
Klart underbart vatten!
 
 
Mina så hjärtan
 
Saling efter första doppet =) Nu kurrar det i magen!!

 
Solnedgång!!
 
 
Best friends ♥

Poosing =) Ha ha jag var oxå på stranden =)
 
Nä nu kurrar det i agen på min dotter & jag fick en bestälning på köttbullar & rackaroner! Jaha då e det bara att ranta ut i köket o laga mat så hon inte svälter ihjäl =)Ha det bäst!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0