Glad Påsk!!

 
Oj oj oj nu har det hänt grejjer på Lomvägen!! Det kan ju lätt gå ett tag mellan uppdateringarna, särskillt när man har mycket att göra =)
 
Vi har en gosse som blivit 6 år & det haar vi firat med buller & bång!! Jag kan inte fatta att det redan gått 6 år sedan jag blev mamma på riktigt för första gången! Våran lilla håriga gosse som kom efter flera dagar av pinvärkar...
Ellioth alldels nyfödd
 
 
 
Vår 6-åring!!
 
 
Såpbubblor kan man ha mycke roligt med =)
 
På lååångfredagen hade vi kalas för våra små födelsedagbarn!! Det skiljer ju bara 9 dagar så då stälelr man bara till med ett kalas...
 
 
 
 
Födelsedagsbarnen ska blåsa ut ljusen =)
 
 
 
Lite lugn & ro efter paketöppning & barnen är nöjda och leker med sina saker... Nu dröjer det ett par dagar till den 3 april då Lovis fyller tre år... Kan tyvär inte lägga upp någon bild på en nyfödd Lovis då alla de bilderna är försvunna från datorn... Fy va tråkigt det känns!! Turen är att de finns på Extra film då vi framkallade de bilderna! Har fortfarande inte fått ringt och frågat om man kan få dem i okomprimerat format på en skiva???
 
 
Åh hittade en bild från Rogers mobil!! Här har vi en ny liten Lovis!!
 
Idag har vi vart i stan, Roger har hittat en vrjacka till sig! Riktigt snygg! Nu e det bara mamman i familjen som innte har någon vårjacka... Hm får väl se om man hittar något på hm, kanske! Jag har ju fortfarande lite pengar kvar på min julklapp från mitt hjärta!! Den som spar han har!!
 
Vi har även vart och önskat min gamla farmor glad påsk! Hon ligger i influensa och det är tyvär ganska skruttigt med henne. Det gjorde ont i hjärtat att se henne så skör! Det finns iga ord... Men hon blev mycket glad att se oss och bad oss hälsa barna! Nu e det bara framtiden som får utvisa...
 
Påskafton ska vi fira själva med rester från gårdagen kreolska gryta =) mmmmums va gott! Påskgodis så det sprutar ur öronen... Hm man mår faktiskt inget vidare när magen står i fyra hörn! Min make har precis somnat på soffan och barnen leker med sina nya saker! Det e såå underbart att se deras lycka!
 
Nu ska jag ta min hund & bege mig ut på en promenad innan solen försvinner!! Ha en fortsatt trevlig påskafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0