Tårar...

Vilken konstig påskdag...
 
Har vart inne hälsat på farmor idag med. Hon hade blivit sämre och influensat har gått vidare till lunginflamation. Hon äter inte & det är svårt att få i sig vatten... Jag har kramat, pussat och strukit henne över pannan & håret. Min underbara älskade farmor! Hon kramar min hand... En evig lång väntan på att få återförenas med min farfar som väntar på hans älskade ♥
 
Det är blandade känslor av kärlek & sorg... Många tårar, många minnen, många tankar!
 
Vi ändrade om inför morgondagen... Mamma, pappa & jag gjorde en Jansson, en kasslergratäng och körde hit maten mamma köpt till morgondagens mpåskmiddag... Vi tar den här istället om innget annat händer... Eller när...
 
Nu ska jag tända lite ljus och landa i soffan med min älskade son som är uppe... Det blev en konstig dag... Inte sockerstinna barn men barn fulla av sömn på fel timmar, bullar med kaffe precis som mamman fick hos farmor & farfar som barn =) Men det gör ingenting, mamman behöver alla underbara goa barnkramar som finns! En liten hand som torkar bort tårar som sakta rinner nerför kinderna... "Nu e det bra mamma, nu e du glad" tröstar en liten Lovis ...
 
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men åhhh.... Min älskade Cissi! Tårarna rinner här med och det gör sååå ont! Vi finns här - när som helst natt som dag! Massa styrkekramar! <3

Svar: Tack gumman!! Det känns så skönt att veta <3 En stärkande promenad med Zemlan innan vi åker in nu på förmiddagen! Kramar
Familjen Stehnson

2013-03-31 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0