En seg morgon...

God morgon alla monsterdiggare =)
 
Fy och ve va jag inte ville gå upp idag, det var ju såå skönt att ligga kvar och snooza!! Svinkallt ute och det känns som om dimman hängde i luften fast det var ingen dimma... Stjärnklart, kallt och egentligen ganska vackert! Drog mig och Zelma runt brandstationen innan Roger åkte till jobbet... Så nu e det gjort!
 
Jag hann inte ut från toaletten innan Loppan  var uppe, halv 6!! Sötungen, som när du kan!! Ellioth har inte vaknat ännu men snart ska jag väcka den lille pralinen ♥ Alvin har lite sovmorgon idag, klockan 7... Han var och tränade innebandy igår och det hade nog gått ganska bra med tanke på fingret =) Skönt!!
 
Jag har en tidig dag idag med på jobbet, då kanske jag hinner med ett varv med snabeldraken - det hade verkligen behövts här... Inte bara en vals med den faktiskt!! Alvin fick städat sitt rum igår, bytat sängkläder och allt... Det var verkligen behövligt innan rummet kröp iväg =) Nu e det mammahelg med så då hade det inte blivit gjort, eller så hade jag stormat in och gjort det i rena farten =) Ha ha tur han inte visste det!!
 
Viktväktarutmaningen går så där... Jag har använt 10 bonussar denna veckan, har gått ganska många promenader när jag räknar ihopa allt med mina raster, morgonpromenader, kvällsrundor (långa som korta). Jag ser det på mig att det går åt rätt håll igen, rynkorna kommer fram!! Fattar ni, jag har rynkor!!! Så nä, jag ska inte klaga!!
 
Farsdag är till helgen ♥ vi är bjudna hem till pappa & mamma på middag! Såå mysigt!! Det kanske blir en tur till Falkenberg med, vem vet! Vi får se vad som händer i helgen.... Jag håller tummar och tår för ett besök på Gekåset med min mamma... En snäv budget men kan jag stryka ett par klappar i min lista så ska jag nog vara glad! Känner en vansinnig stress inför den här julen måste jag säga... Det känns sådär!! Får se hur det blir med juklkort detta året, kanske ett par stycken till våra gamla ♥ Men annars tror jag inte att vi skickar så många! Jag älskar kjulkort, Roger hatar dem.... Han tycker att det är överskattat och att vi skickar ett hav och får endast ett par tillbaka =/ Vi får se =) Battlen är inte över ännu =)
 
Åh vad det snurrar i mitt huvud... Fick ett såå tragiskt besked igår ♥ Mitt hjärta blöder... En vän e sjuk igen... Livet är INTE rättvist, en del sjukdommar borde inte få finnas, har man kämpat sig igenom en gång så borde det vara klart, men icke =( Sänder alla varma tankar jag kan och det e nu jag ber till Gud att han ska finnas, att änglarna ska hjälpa till, ge styrka... Många varma kramar ♥
 
Kollar på klockan, är dax att väcka min skatt, fixa gofrukost hemma innan vi beger oss ut i mörkret och till jobb!! Ha en bra dag på er alla där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0