Vab...

Suck!!!
Var precis inne och ansökte om mina vård av barn pengar för Lovis på försäkringskassans hemsida... Det där med att få ut 80 % av sin ordinarie lön stämmer ju föga... De hade dragit drygt 4850 kr för mig på min lön (7,75 min kvot)och jag skulle få ut knappt 2500 kr från försäkringskassan!!!  Känns ju roligt i novembers månadslön! INTE!!!
... Så nu har jag fått gnällt av mig lite, ett I-lands problem I know men det var ingen rolig upptäkt alls tycker jag!!
 
Såå tur att det är fint väder ute i alla fall nu när jag och Lovis ska åka till stan... Kan undra vad man ska dra på sin lilla Loppa för kläder, hon har kjol & strumpebyxor på sig... Kan undra om vi tar en overall på henne då?? Det e ju synd att frysa om bena!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0