Tjejkväll

Hemma after en mycket trevlig kväll på Viskadalskyrkan i Veddige!! Blev medbjuden av min goa granne Sofie på Tjejkväll med mat och föreläsning av Hanna Rydman =) Den livslånga relationen var ämnet och Hanna berättade om hennes liv, hennes sjukdom med Anorexi som ung, hennes barn, man... Mycket känslor när man har ett band, ett förflutet, en känsla... Lidelsefullt är ett ord som beskriver känslan...
 
Måste säga att  det är ett mycket trrevligt koncept från Viskadalskyrkan att samla tjejer, man kan knyta kontakter, hitta ett forum som kanske passar en, tja vem vet... Jag kan tycka att det är lite spännande, hur jag än har färdats i mitt nyare liv så knyts det samman med mitt gamla liv... Det säger ganska mycket, det känns ganska mycket och det funderas ganska mycket!
 
Kom hem till en vaken Loppa och nu sitter vi i soffan, hon kammar mitt hår och sätter i alla hårspännen som hon kan hitta, så kan det gå när man slumrar till på eftermiddagen... Ja ja det e ju tur att det är fredag imorgon, synd bara att klockan ringer 05:15 i vanlig ordning! Suck!! Men jag har en spännande helg framför mig, med massa mysiga saker =) På lördag åker jag till Kungsbacka för vägning, sen till stan med la familia, Me and I party på söndag, låååånga promander och bara mys med familjen som känns helt underbart!!
 
Nu ska jag mysa med min dotter ♥ KÄRLEK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0