Annandag påsk

Njuter av den sista dagen på ledigheten, tänk att den gick så fort! Kan ju bero på att ett par dagar gick t till att vara sjuk =/ Annars har det vart alldeles underbart skönt! Jag känner i alla fall utvilad & det ska bli roligt att gå tillbaka till jobbet imorgon!
 
Haft sovmorgon & legat & läst lite innan jag tog mig upp ur sängen och gick en skön runda med Zelma =) Tog inte ut mig men det är skönt att sakta men säkert ta mig tillbaka efter febern! Ellioth är & leker hos Herman medans Lovis är hemma med mig... Saga kunde inte leka idag så då ville hon vara hemma med mig. Vi får se vad dagen har att erbjuda efter att tvätten är klar! Roger har lite att pilla med på toppen idag med innan den är klar... Jag behöver verkligen byta damsugspåse & ta mig ett varv med snabeldraken =)
 

Äggletning i Näs på påskafton!
 
 
Barnen hittade sina ägg & det gömde sig massa gott godis inuti!
 
 
 
Hemmagjord påskbuffé
 
 

Påsken i lite bilder =)
 
 
Solen skiner & idag blir det grillning =) Något vi älskar att göra!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0