Påskdagen

Vilken otrolig vändning påskvädret tog! Njuter för fullt av solen, värmen och det ljumma vindarna!
 
Vi hade en oerhört mysig & lugn påskafton i näs med mycket godis, god mat och gott vin! Vi hamnade i soffan till Taken 2 allesammans och njöt av att bara ta det lugnt! Ingen av oss orkade med kortspel så det blev en tidig kväll och det var nog tur för när vi kommit hem var magkartarren ett faktum! En tablett, värmedyna och sittandes i soffan har min natt vart =( Alldeles för mycket gott på kort tid! Att man aldrig lär sig =) Ellioth vaknade flera gånger för att han hade ont i magen...för mycket godis & för lite mat.... Lovis vaknade & skrek, drömde och var lessen... Stoppade om henne jämte pappan och sen sov hon som en klubbad säl (det gjorde maken hela natten)...
 
Så idag blir det inget som inte är ok! Inget extra utan nu räknas det och nog övervägs vad som ska stoppas in i foderluckan! Har unnat mig en lång och skön promenad med Zelma på förmiddagen och det var stärkande och nu känner jag mig såå mycket bättre! Idag blir det massa barngos varvat med läsande i sängen!
 
Ikväll ska vi hem till Lomvägen 6 för att fira vår underbara Emmy! Ska bli mysigt!! Tänk att flickebarnet hunnit bli 16 år! Tänka sig att hon börjar gymnasiet till hösten... Undra vart den tiden tagit vägen??
 
Nu ropar min dotter på hjälp =) Papperhjälpen är på väg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0