Andra advent

Hej på er alla!
 
Nu lackar det mot jul igen <3 Trevlig andra advent på er!
 

Då var vi tillbaka i ett försök att blogga igen... Vi får väl se hur det går =)
 
Det var nästan en evighet sedan, det har hänt massor!
 
Jag gör ett försök att ta bort lösen så får vi se vad som händer & fötter. Kände att det var dags nu, finns egentligen inga hinder =) Eller de borde inte påverka i alla fall...
 
Regnet öser ner utanför, så borde det väl ändå inte göra... Det ska ju vara snö! Den allra bästa tiden på året ligger framför oss och vi på Lomvägen njuter i massor, älskar det! Julmusiken strålar i hela hemmet, ljusen värmer och barnen är i ett esse, typ hela tiden. Det kryper alldeels sanslöst i de små kropparna och mamman går på helspänn... Ska göra ett försök till att fixa det årliga pepparkakshuset om jag orkar idag. Är sanslöst förkyld och har dragit runt det i nästan åtta veckor, är ganska dödligt trött på det nu!
 
Har fått sålt barnens ikeakök idag =) Känns skönt att fått undan det! De leker inte med det längre och snart är det ju jul och då kommer det nya leksaker som ska få plats... Köpte en trofasthylla billigt och den blev helt perfekt, ska visa resultatet efter jul =)
 
Nu ska jag försöka få på mina små troll lite kläder, har bott i pyjamsarna hela helgen =) Ha det bäst med er alla!!
Va rädda om varnadra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0