Näst sista dagen...

... på 2014...
 
Önskar det vore fler timmar på dagen, fattar inte hur i all världen jag ska hinna med allt vad som borde hinnas med! Startade dagen med en lååång promenix och det var ju aningen skillnad mot gårdagen i temperatur =) Helt klart hur skönt som helst när det låg runt nollan! Haft en go frukost med ungarna med en mindre katastrof i mitten men det redde vi ut och det blev riktigt mysigt fram mot slutet =)
 
Borde plugga! Borde läsa! Men nä jag hittar ingen motivation så det blev en toastädning istället... Skulle kunna tänka mig att städa mer bara för att slippa plugga =)
 
Hade en supermysig avslutning på måndagskvällen med en mormor & morfar som var sugna på tacos och kom ut & åt med oss! Blev ett par glas rött och spräckte min nystartade budget... Nåja det hjälper inte att hänga läpp för det och ha dåligt samvete för det, nya tag idag och påt igen!
 
Ska åka in till stan en sväng idag med, glasbanken, hajen och Karlssons... Blir perfekt!
Nu ska jag ta tag i mitt liv... Ska försöka läsa lite =)
 
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0