En dag i taget!

Första dagen gjord i veckan, har en lång vecka framför mig trotts att jag är ledig på fredag... Tre långa dagar men mycket möten och saker som måste uträttas efter en vecka hemma... Nåja det är bara att göra en lista & bocka av allteftersom!
 
Fick hämtat Ellioth tidigt igår i skolan då de ringde efter mig efter en intendent =( En mycket lessen kille och ett ont mammahjärta! Så hem & hämta Ipadden trodde jag för att ha en kille på jobbet, men storebror va hemma. Ellioth fick gärna vara kvar hemma och det var han inte lessen för... Tillbaka till jobbet & ännu flera möten... Nu är det Alvins tur med huvudvärk och magont =( Hopp i sängen och bara ta det lugnt så får vi hoppas att han kryar på sig fort!
 
Det var skönt med en långmorgon i lugn & ro men frukost hemma! Min Nisse har i alla fall börjat att äta & det känns såå skönt! Då kanske han kan börja hämta upp vikten som rasat av honom! Blev något bestört när han tog på sig brallorna igår och de bara hängde som en pössäck på honom =(
 
Nähe då var det dags att klä på mina troll, borsta tänderna & komma iväg! Har en motvals dam så det kan ju ta en stund att övertala henne... Vill inte vara på Solkulla idag, vill till mammas jobb =) Kul nästan jämt!! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0