Morgonmys!

God morgon!
 
Härliga lördagsmorgon! Vi låg och drog oss länge, ända till halv 9! Ingen viktväktarna idag, känner att jag måste nog köra en vecka till hemma =/ Men jag måste säga att veckan har gett resultat (såsomdetkännsiallafall) och jag har hållt mig i skinnet måndag till fredagskvällen och det är absolut inte illa pinkat med tanke på hur det föregående två veckorna va =) Igår blev det tacos och ett par glas rött och lite chips på det till Fångarna på fortet... Egentligen tycker jag kanske inte att det är det bästa programmet men det var vad tv:n erbjöd... Coctail orkade jag med ett par reklampauser innan jag kröp ner jämte mina små troll. Roger kämpade sig igenom ända till slutet!
 
 
 
Herman var här hela kvällen och stannade på tacos! Ungarna hade hur roligt som helst och det var inte ett enda bråk faktiskt! Lovis fick vara med så gott hon kunde. Här ligger hon jämte och spelar på min telefon =) 
  
 
Underbara Ellioth har gjort en mask på fritids!! Han visar gärna upp sin fina fina mask och morrar argt =)
 
Snygging!!
 

Morgonmys i rummet och tittar på tv!
 
 
Det blev en ny dator i alla fall... Eller beg, 1 år gammal HP med 17" skärm och pretty bra =) Nu sitter jag och maken i tv-rummet med varsin dator och kollar på Nyhetsmorogn med morgonkaffet! Jag ska strax klä på mig för att ge mig ut på en runda i blåsten! Måste säga att jag är avis att snön kommit i Stockholm, vill med ha snö men den kommer enligt metreologerna... Håller tummar & tår!
 
Föresten... Julen får vara kvar ett par dagar till =) Vi njuter & myser med allla levande ljus ett par dagar till! ÄLSKAR!!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0