Min nya pärla

Så då är vemodet borta vad det gäller vom v70! Det blev en ny bil till mig igår =) En hallonröd golf!! En riktig Cissibil!
 
Idag har hon städat den, en och en halv timme tog det & armarna känns som om de hänger nere vid knäna... Känns riktigt bra faktiskt!
Roger & Ellioth skulle åkt till returbilen för att köpa lite reservdelar till min bil men lovis blev så sur på att hon aldrig fick åka med pappa.... Sagt & gjort så åkte vi allihopa =) Mamman och Loppan fick äran att följa med =)
Det blev inköp av en hatthylla till skuffen, två knappar och beställt ett relä... Hoppas att det kommer bli bra! Ev får vi beställa två lamasonder och en damask till den så kommer den att bli som ny!! Kommer bli hur bra som helst det här känns det som!
 
 
 
Min finbil =)
 
Det blev bad på stadsbadet och det kan jag lova att det var inte sista gången! Lovis blev som galen och vi åkte vattenrutschbanan och hon älskade det =) Ellioth var som en fisk i vattnet men efter ett tag blev han så förkrossad för att han banne mig inte kunde simma!! Mej oj va bra att du ska börja på simskolan på måndag så du lär dig att simma =) berättade jag då!! Han mjuknade aningen och när jag berättade att William med ska gå då så mjuknade han upp mer och mer =) Det bli nog bra det här med!!
 
Ikväll bär det av hem till Patrik & Annica på lite grillning =) Roligt att träffa lite olika folk!! Ska bli spännande att se hur de fått det sedan sist jag vart där, evigheter sedan!! Lovis tycker att det ska bli roligt att få leka med Hanna =)
 
Det börjar dra ihop sig till Wheels, min make lär bo ute i bilen imorgon och fixa musiken som inte blev fixat idag =) Vi ser fram mot det ordentligt allesammans!!
 
Nähe nu drar de i mig att vi ska åka! Ha en fin kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0